На курсах я пізнала багато нового, а саме:
- інфографіка,
- карти знань
- відеороліки;
- інтерактивний плакат;
- спільна геокарта.
Це все прекрасно, добре що інфографіка дозволяє орієнтуватися в великих обсягах інформації. Ії доцільно використовувати для систематизації знань. Це колись було (згадаємо опорні конспекти Шаталова).
Але попри все я вважаю, що треба більше уваги в учнівських роботах приділяти контенту.
Добре, коли робота несе в собі позитив, коли в роботі виховується почуття прекрасного.
Мені сподобалися всі лекції тренінгу, особливо лекція Катерини Рижій "Критичне мислення", Наталії Гошкадор "Парк медіаатракціонів".
Курси дали мені поштовх для подальшої роботи.
Дякую організаторам:
Харлаш Людмилі Михайловні, Коляді Ірині Григорівні.
Але попри все я вважаю, що треба більше уваги в учнівських роботах приділяти контенту.
Добре, коли робота несе в собі позитив, коли в роботі виховується почуття прекрасного.
Мені сподобалися всі лекції тренінгу, особливо лекція Катерини Рижій "Критичне мислення", Наталії Гошкадор "Парк медіаатракціонів".
Курси дали мені поштовх для подальшої роботи.
Дякую організаторам:
Харлаш Людмилі Михайловні, Коляді Ірині Григорівні.
Немає коментарів:
Дописати коментар